AslanannesiAyse Oğlum 6 aylıkken bıraktı ama tekrar alıştırmak istiyorum annem niye bıraktırdın diyo çünkü geceleri çok uyanıyor emmek istiyor açlıktan değil alışkanlıktan 🤦🏻♀️ Sizler de durum ne ?
elifizm AslanannesiAyse emzik ilk 2 sene kadar ani bebek ölümünü de engelliyor o yüzden kullanabilirsiniz ama bırakan çocuğa da yeniden alıştırmak zor olur ve benc3 gece emmeye uyanmasımı gec ebeslenmesini keserek ve uyku eğitimyle başarabilirsiniz
Blt-0505 AslanannesiAyse valla bebem 2 yaşına girmesine az kaldı istesem bıraktırırım ama kendi rahatlığım açısından bıraktırmıyorum düşünmüyorum da şu an 🤭
minikkoalammmm AslanannesiAyse bıraktırmışken tekrar alıştırma bence sonra ilerde bıraktırması daha da zor olur benim kızım da 7 aylık odasını 6,buçuk aylıkken ayırdım. Emziği de şuan yavaş yavaş azaltarak tamamen bıraktırmayı istiyorum
tenceretavakuskana AslanannesiAyse ben emzık hıc vermedım ama bence tekrar akıstırmayın Onun yerıne gece kalkınca gerı uyutmayı deneyın gece beslenmesını kesın su verın vs Cevremde cok gordum emzık bıraktırmakta zorlanan 5 ysına kadr emzıkle gezen o yuzden az daha sabredın vermeyın
AslanannesiAyse elifizm valla onu denedim bir ara ama yine denicem inşallah biz oğlumla beraber yatıyoruz daha odayı bile ayıramadık bakalım nasıl olacak 🙄
Dilaylaa Gece kalkma durumunu emziksiz de halledersiniz sanki kalktığında su vererek geri uyutmaya çalışın biraz zor olur ama bir haftada felan alışıyorlar.
AslanannesiAyse Dilaylaa biberonu bile almıyor inat ediyor uykulu ilken bile kendini atıyor o derece 🤦🏻♀️
Dilaylaa AslanannesiAyse yani bence tam zamanı ben gece beslenmesini de altı aylıkken kestim odasını ayırıp uyku eğitimi verdim. Birlikte uyumak güvenli gelmiyor bana. Bence biraz zorlanıp hepsini halledersiniz sonra çok rahat edersiniz. Ben iyiki demiştim dünya varmış demiştim altı ay uykusuzluktan sonra. 😅