ZumruduAnka Merhaba sevgili anneler bebeğim 6 aylık oldu tadımlara başladık ama bebeğim tadım yapmak istemiyor. Bağırıyor ağlıyor bende üzülüyorum o yüzden devam edemiyorum. Üç gündür deniyorum her seferinde yarım çay kaşığı ancak yutuyordur. Tecrübesi olanlar yazabilir mi?
elifizm ZumruduAnka kendi denesin, önüne koyun ellerini batırsın ağzına götürsün , zaten ilk tadımlarda tatlı kaşığı ile yeterli maksat tatsın diye öneriyorlar☺️
Merialp ZumruduAnka hic zorlamadan bebeginizi stresse sokmadan ilerleyin.. ilk tadimlarini yumusacikk olsunki yutmasi kolay olsun ben bugün mesela tatli patates verdim icinede anne sütü ve zeytinyagi döktüm ki hafif sulu olsun diye. Ilk dudagina sürüyorum kendi diliyle tadina bakiYor hosuna giderse bidahaki kasiga agzini severek aciyor hosuna gitmesse kaldiriyorum geri.
Dilaylaa Zorlamayın istemiyorsa birkaç gün ara verilebilir. Sebze haşlayıp eline verebilirsiniz yeterli yumuşaklıkta olduğu sürece sorun olmaz, ne kadar yerse zaten tadımlık olması gerek fazlasına gerek yok alışana dek.