Seymagirgin Kızlar cocugum lokantada sandalyede ayaga kalktı bian ayagı kaydı yüzünü masaya carptı yüzü morardı krem buz yaptık ama 2 hafta gecti cocugumun yüzü resmen ezilmiş gibi ben hangi doktora götürmem gerekıyo böyle birsey yasayan (varmı https://www.hizliresim.com/fmer8fw
Noname21 Seymagirgin keşke goturseydiniz çocuğun elmacık kemiği falan kiriilabilirdi Bence bir götürün hatta telaslandirmak istemem ama çocuklarda bu işler çok çabuk oluyor
elifizm Seymagirgin çok geçmiş olsun, bence beklemeyin randevu falan özele gidin onlar sizi yönlendirsin
Seymagirgin BirAlparslanAnnesi hayır cok hafif morluk vardı buz krem gecirdik normalde asla birsey yok bı mimiği yapınca farkettm bende gülünce bile görünmüyor cok tuhaf ya
Seymagirgin Hvnannesi yüzünde cok hafif morluk vardı morluk gecince böyle birsey oldu birde normalde görüntüde yok mimik yapınca fotoğraftaki gibi ozaman cıkıyor
Seymagirgin ipekk05 hayır 4bucuk yaşındayz doktor düzelmicegnı söyledi kolajen tüketirse belki azalır zamanla dedi cok kötü yüzünde cukurluk var
ipekk05 Seymagirgin resim atabiilirmisiniz rica etsem merak ettim benim kızımında alnında var az bişey sert zemine çarpma sonucu oldu