6 ay 25 günlük oğlum o kadar huysuz ki anlatamam sürekli ağlıyor mızmız bağırıyor dişine baktım bi kabarıklık falanda yok ateşi de yok gündüzleri tam bi kabus uyku uyumuyor her şeyi deniyorum emiyor emerek ayakta sallama kendi kendine uyuma önceden 45dk da olsa uyuyordu şimdi hiç uyumuyor sürekli bağırıyor yemek yapamıyorum afedersiniz tuvalete bile gidemiyorum bakamıyorum mu ben acaba diye oturdum ağladım onla ilgileniyorum oyuncak oynuyorum Kitaplar aldım kitap okuyorum o bağırıyor gözünden yaş gelmiyorda böyle ebebebe gibi bi ses bağırarak sürekli öyle diyor oyuncak falan oynamıyor doktora gittik geçen bişeyi yok gelişimi gayet güzel dedi ama çok mızmız uykusu var aslında ama uyumuyor gece güzel uyuyor ben çözemedim artık Bebeği böyle olan var mı 😭😔