19 aylık kızım var. Ayın 18 inde İstanbula gideceğiz beraber,küçükken gittiğimizde uyuyordu sıkıntı olmuyordu. Şimdi büyüdü 1.5 saat boyunca nasıl oyalıycam çok hareketli 1 saniye durmuyor.. O kadar süre uçakta nasıl durucam.. Deneyimli olanlar yardım edin