Ummahan250820 Bugun 9 aylık asımızı olduk kan tahlilide yaptılar degerleri 9 .5 cıktı ebe 11 olsa daha ıyı kansızlık var dedı kan damlamızıda hergun aksatmadan yapıyorum baska ne yapabılırıö ne versem kan degerlerı yükselir
birtutamsac Ummahan250820 hangi damlayı kullanıyosunuz? Bir de beslenmeden 1 saat önce ya da 1 saat sonra verin. Sabahları aç karna daha etkili oluyor. Karadut özü, üzüm pekmezi de bir çay kaşığı sabah verebilirsiniz
Irmakprensesinannesi Ummahan250820 çocuk doktoruna götürün hızlı bir sklde Ebe çocuk doktou deildir dediklerinin hepsi doğruluğu olmayabilir üzüm pekmezi meyvesini muhallebisine falan verin kırmızı et(dana haric) yedirin kırmızı mercimek yedirin
Irmakprensesinannesi birtutamsac karadut özü 1 yaş öncesi yasak kullanın karadut pekmez surubu yasak deil 8 aydan snra verilir zatn karadut özünün üstünde bile 1 yaş yazar yanlış yönlendirmeyelim anneyi
birtutamsac Irmakprensesinannesi 9. Aydan sonra karadut özü verilebilir. Aldığım sayfa bu şekilde söylemişti ve bi sıkıntı yaşamadık 12. Ayda kan sonuçlarına bakılınca ilaca da gerek yok dedi doktorumuz şükür ben bi sıkıntı görmedim.
Irmakprensesinannesi birtutamsac karadut özü üstünde yazar 1 yaş öncesi deildir diye e bebek te karadut özü vardı bizzat bakmıştım 1 yaş ve üstü yazıyordu demekki yazanlarlarinda bir bildiği vardır doktorumuz karadut surubu pekmezini kullanın demişti özünü şuan deil dedi
birtutamsac Irmakprensesinannesi ben e bebekten almadım. Organik bi sayfadan aldım ruşeyme 8. Ay karadut özüne 9. Ay demişti.
gzm23 Ummahan250820 merhaba canım. Aradan da zaman geçmiş ama 9.ay kontrolünde bizim de hgb 9.8 çıktı doktor ferrozinc şuruba başlattı ben de bugün vermeye başladım. Siz o süreçte ne yaptınız yükselmesi için 🤗