Arc1993 sabret canım ilk 3-4 gün böyle geçiyor. 3 yaş ztn ideal bez bağlama daha hepten kafası karışır onun da, gecesini kontrol et eğer çok yapiyosa gece tak bezini gündüz çıkar o sık sık yapar altına Bi süre sonra idrak ediyo tutmaya basliyo, snra çişim geldi dye söylüyo koştur koştur gidiyo hemen. Bizde ilk günler belki yarım saat 40 dk flan oturup beklemisligimz var, oturup önüne masa çekip boyama yapiyodu eğer gelirse orda yapmış oluyodu gün geçtikçe o süre azaldı, artık yapıp kalkıyoruz. Max 10 gün, 10 günden sonra büyük yol kat etmiş olursunuz.