Srassras 14 haziranda 4 ay diyecek kızım ilk topuk kanında kistik fibroz 90 cıkmış ebe aradı annesi merak etme ikinci temiz gelecek 2 kan sonucunda il sağlık müdürlüğü samsun göğüs hastanesine sevkini yapmış 1 ay bekledik ter testi için gittik yaptırdık Allaha sükür sonuc temiz cıktı çok sağlıklı kızım zaten Türkiye de sonucu en çok yanlış cıkan test mis doktorumuz öyle söyledi ve kistik fibroz olan bebeklerde dogduktan sonra muhakkak hastane yatış gecmişi olurmuş gelişimi güzel ise ter testi temiz cıkar