Kızlar herkese merhaba. Az önce bir post okudum bir annemiz tanıdığının bebeğindeki belirtileri yazmış çok tedirgin oldum çünkü o belirtiler bizdede var. Şöyle anlatayım kısaca oğlum neredeyse 10 aylık olmak üzere göz teması kuruyor biz laf atınca gülüyor seviniyor birde aaaa diye ses çıkarıyor o kadar. Adına bakmıyor anne baba dede vs demiyor. Bilgisi olanlar yazabilir mi? Çok okudum gerek burda gerek nette ama net bilgisi olan yardımcı olsun lütfen çok kafam karıştı doktora götürsem bakarmı daha küçük dermi yada ne zaman götürmeliyim hemen mi