Serap02 canım ne alırsan al ne okursan oku en güzeli çocuklar ile iletişim kurmasını öğretmek, 19 aylikke n başladı benim serüven çok yol katettim 28 aylık ama kitap filan olacak iş değil, sürekli farklı ortamlara sok, izmirin bütün park ve bahçelerini dolaştım pişman değilim 😁 kitabı akşam okursun ama ben en çok sosyallesmenin faydasını gördüm konuşmasında, şuan akıcı bir şekilde konuşmuyor ama 3 4 kelimelik cümleler kuruyor her derdini anlatıyor