Egeninannesiii22 Evin 25 derece ve üstü ise kısa kollu zıbın ve uzun ince alt pijama der uzmanlar. Yeni doğan bebekler kendi kendilerini ısıtamazlar, bu yüzden bu şekilde yapmanı tavsiye ederim, bunaldığı zamanları anlarsın ona göre ince uzun alt yerine şort giydirebilirsin. Bebeğin ayağında ince bi çorap mutlaka olsun, gazı olur yoksa. Ki zaten olacaktır da ama sen baştan önlemini al. Uyuturken de müslin ile ya da yüzde yüz pamuklu bir kumaş ile yarım kundak yap ki yeni doğan refleksinden zırt pırt uyanmasın. Daha güvende hissederek uyuyorlar kundaklıyken. Güzel ve sağlıklı bir doğum dilerim 🌸