Eliztosss Ya acaba bir de başka yıkmaya mı verseniz benim de halıma bir şişe yağ dökülmüştü. Verdiğim yıkamacı ( hem de çiğ yağ daha zor geçermiş yani kızmamış yağ) İnşallah geçer demişti . Tek bir leke bile kalmadı. Ama sanırım halıdan da değişiyor. Benim halım altı plastik halılar var ya onlardan işte . Lekeler hakiki, kalın halılarda daha zor geçiyor.