Kızlar oğlum 36 aylık. Beziyle takip yaptığımda 3-4 saat kuru kaldığı, en az kuruluk süresi 1.1,5 saat olduğunu gözlemledim. Oyuncaklarını tuvalete götürdük bir süre. Her şeyin farkında.
Bugun bezini çıkardım.konuştuk.
Araştırdığım yönteme göre sormuyorum hiç. Altına ıslatsın da rahatsız olsun mantığıyla. Yani bezle bu kadar kuru kalan cocuk, yok deyip tuvaletten kalkıyor 1 dk sonra yere yapıyor, sanırım ıslandığı için yarıda kesiyor. 10 dk da 4 kez çiş yapılır mı? Kesik kesik. Normal mi ya? Görmezden geliyorum bir şey mi oldu diye bacakların ıslandı çiş yaptım diyor. Farkında yani. Çok okudum araştırdım. 3 gün süre vericem. Kendi söylemesini sağlamak amaç çişten rahatsız olup. Eşim şimdiden yıldı. Bağla geri diyor. Böyle öğrenir mi sizce