Kızlar 2 haftadır mememde resmen savaşıyor emiyor 1 dkkadamı geçer sütm sancısı 1 dkkasonra ayağı havada kıpkırmızı oluyor kaldırıp gazını alıyorum 7 kez kaldırıp tektardan memeye geçiyorum bebeğimde artık sinirleniyor krize giriyor mama veriyorum o zamanda ama bu seferde mememi almıyacak bidaha diye korkuyorum geçermi bundurum