Feyekum doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama bu şekilde davrandığında çok üzülüyorum devam edersen beraber eve gideceğiz diyorum. Bazen yarıyor bazen yaramıyor.
Niyetim de tehdit etmek değil, keyif almadığımi ve bu şekilde devam edemeyecegimizi anlatmaya çalışıyorum aslinda. ( kum yiyor)