BeyzanurrK Tugrafra 18 günlük bebeğim kendi bırakana kadar emziriyorum ama uzun süreli emiyor 20 dk felan
Mihriballimm Tugrafra 😀sabahtan akşama kadar maksimum 30 dk ayriyiz onlarda yemek ve tuvalet molası 😪
Tugrafra Moniza NezB38 NezB38 BeyzanurrK basaksahinx bizde öyleyiz doymuyormu acaba? Keşke 5 10 dkka emip bırKsa 😵💫
Moniza Tugrafra bende bilmiyorum az kaldı eve bir tartı alicam her gün bakicam herwlde öyle anlarım 🙄
BeyzanurrK Tugrafra maalesef doymadığı için değil bü süre sonra orda uzun durmaya ve kendini orda güvende hissettiği için oluyomuş 🤷 doymada durmadan ağlar ve tekrar tekrar emmek ister
Pinkribbon Tugrafra bende keşke uzun emse diyorum sürekli memede kipirdiruor onu da kısacık emip bırakıyor
oglumubeklerken Tugrafra 5bay 19 günlük 5 dakikadan fazla emmez. Anca geceleri rüya öğünü yaparken uyuduğu için bazen 7 bazen 10 dakika olur
oglumubeklerken Tugrafra Ay yok canım valla bu emme konusu bizim hiç düzelmedi hep değişik hep sorunlu doyuyor şükür ama canımdan can gidiyor benim
Y-A-Annesi Tugrafra o ayda istedikçe devamlı verdim çünkü doymuyorlar doyduklarini anlamıyorlar fazlalığı çıkarıyorlar zaten. Şimdi 5 ayligiz hala istedikçe veriyorum ama eskisinden farkı doyunca kendini çekiyor
Tugrafra Y-A-Annesi bende veriyorum istedikce inşallah o günleri bende bir görsen bazen çok bunalıyorum 😇
Pinkribbon Mihriballimm benimki gece emmez oldu . Emmeye uyandirdim bugün uyanmadı bende iyice ugrasinca uykusu kaçtı