Fatosahinibrahim27 Malum mama fiyatları 2 çocuğum var 2 buçuk ve 5 aylık yetistiremiyruz bebevita baya uygun sizce nasl kullanıp memnun kaldnzmi
Deletedmom5455451 Fatosahinibrahim27 ben kullandım gayet memnunum hiç bir sorun yaşamadım oğulum 16 aylık olacak hala devam sütünü içiyor
Semalya 6 .ayından beri kullanıyorum ben kötü yorum yapanlar vardı grileşiyor falan diye ama hiç bir kötü bi zararını görmedim kilo alımıda güzel kullanabilirsiniz 😇
Semalya Fatosahinibrahim27 10 aylığız kız bebek 9kilo 600 gram ama ek gıda tüketimiyle birlikte yemek yemeyi seven bebek
Adiyokkitabin Fatosahinibrahim27 canim saka yaomistim ayda kac kg diyince. Ben bebivita kullanmiyorum icindeki yağ orani cok fazla. Bebelac gold kullaniyorum ama kilo almiyor oglum. Suan 14 aylik 9bucuk kilo felan
Deletedmom5455451 Kilo olayına takılmayın ek gidaya başladımı alır aile içi nasılsa ona göre olur boyu kilosu orantılı olsun