Merhaba 1 hafta önce rota kaptı oğlum 23 aylık. Bu hastalık öocuğu bitiriyor ishal halsizlik ateş. Aşı
Olanlarada bulaşma ihitmali var daha hafif atlatlıyor diyorlar ama bu çocuğun bağışıklığıyla ilgili bence. Yan etkilerini bilmiyorum ama yapma şansınız varsa imkanınıx elveriyorsa kesinlikle zamanını kaçırmadan yaptırın. Naçizane tavsiyem