Tubutubu reflü demişler ama bu zaman kadar olmayan reflü 6 ayda çıkmaz heralde. Reflüsü olan çocuklar 6 aya düzeliyor zaten. Birde reflüde fışkırarak kusma olmuyor, daha sızıntı gibi yada pet şişeyi ortadan sıkmışınızda kapğında su çıkar gibi oluyor. Fışkırarak kusma genelde hastalıktan kaynaklı oluyor. Yediği bişey dokunmuştur, midesi üşümüştür doktora götürün en iyisi.