kızlar merhaba doğum yapalı 18 gün oldu dikişlerimde kaşınma ve sızı var dikişlerime baktığımda da sarı renginde iltihap gibi bi şeyler var ve kanamam bitti sarı renginde akıntım oluyor çok kokulu bi şekilde dikişlerimde bir sorun var mı sizce açılmış mıdır korkuyorum kontrolede gidemedim henüz sıra bulamadım dikişlerin açıldığı nasıl anlaşılır bu durumu yaşayan var mu