Kızlar kizim bu ay sonu 2 yaşında olacak bi doktorun videosunu gördüm youtube de diyor ki isaret ederken anneye bakmalı bakmadan isaret ediyorsa sıkıntı .Kizim her zaman bakmaz her şeyi gösterir falan ama dikkat ettim çoğunlukla bakmıyor bu konuda fikirlerinizi almak isterim zaten çok kafama taktigim bir konu tek başına bir sebep mi acaba. çok güzel konuşur her derdini anlatır falan ama ne bileyim acaba mi dedim sizler ne dersiniz