duyguronita62 Sağlık ocagında ki d vıtamını paraben oldugu ıcın zararlı olduğunu söylüyorlar . Zaten onu kullandığımdan beri bebeğimde asırı gaz basladı Siz hangısını kullanıyorsunuz?
Serifekoc Devit3 verdi doktor hangisi daha iyi birde ne zamana kadar kullanılıyor bazıları dişleri çürğttüğünü söylüyor 🤔
Kkhkkjkkigjujn Deful forte kullanıyoruz. Şimdiye kadar ne gaz ne de başka bir sorun yaşamadık maşaAllah.
Ftsolgn duyguronita62 saglikocaginin verdiği d vitamini benim bebeğimde acayip bir huysuzluk yaptı gece uykularını bile kaybetti diyebilirim. Onun yerine su an ocean kullanıyoruz gayet memnunum.
Serifekoc Ftsolgn benim kızımda 1 aylık olduk uyumuyor huysuzlanıyor uyusada sık sık uyanıyor kesintisiz uyumuyor devit3 kullanıyorum ondan dolayı mı aynı şeyleri yaşıyoruz bizde 🤦♀️
Ninfea duyguronita62 ocean marka d vitamini kullanıyorum, çok memnunum. Çünkü dediğiniz gibi sağlık ocağının verdiği gaz yapıyor her ne kadar kabul etmeseler de.
Ftsolgn Serifekoc ben kestikten sonra uykusu vs.duzene girdi doktorunuza danışıp bir değişikliğe gidin isterseniz.