Kızlar normalde normal olan Bebelac kullanıyorum ama şuan mesela indirimim var gold olanından kullansam sorun olurmu ama herzaman Gold olanını almak zorluyor normalde biraz daha pahalı çünkü hep Mamayla besleniyor bebeğim. Ama uyguna bulmuşken Gold almak istiyorum dediğim gibi normalde diğerini kullandığım için Gold kullanınca yani sürekli bi ondan bi ondan verdikçe bagirsaklarina sorun yaparmi arasında fark varmı iki mamanin? Vitaminlerinde farklılık var sadeve çok az başka fark varmı bilemedim doktora sormaya çekiniyorum