Deletedmom27337 [silindi] e bebekten brionvega güvenlik kamerası aldım memnunum. 360 derece dönüyor. Gece görüşü var. Hareket algıladığında anında bildirim geliyor. Karşılıklı konuşabiliyorsun. İnternetin oldugu her yerden izleyebiliyorsun
Ninfea Çok pahalı bir şeye gerek yok biz a101′e gelen kiwi marka kamera aldık. Eşim şehir dışından bile baplanıyor. 250-300 tl falandı en son. 4.5 aydır hatasız kusursuz kullanıyorum.
[silindi] Ninfea bunun yorumları kötü diyor canım ya bozuk çıktı vs alacaktık geçen gelmişti ben nişe su ısıtıcısı aldım bemen boZuldu
Dilaylaa Üç sene önce ebebekten Motorola marka almıştık modelini bilmiyorum ama hala kullanıyoruz aşırı memnunum.