tugbac 2 ay 12 günlük bebeğim var. Çok fena grip oldum… öpmüyorum yüzüne dokunmuyorum ama emiyor sonuçta ister istemez dip dibeyiz ya offf🤦🏻♀️🤦🏻♀️ nasıl bebeğimi koruyabilirim?
Halimea tugbac Rabbim korusun insallah bulaşmaz cnm diikkat edin siz yinede ellerinizi her emzirmede yıkayın. Gecmis olsun cnm benim insallah hemen iyileşirsiniz.
Deletedmom_41 tugbac Maske takin, sarimsak yutun hem size yarar eger emziriyorsaniz sutten ona da gecer faydasi olur.
Tastan Süt ten geçmez ama illaki temaslısınız geçer maske takmanızı önerebilirm ve daha hızlı iyileşmeniz için takviyeler almanızı