Kızlar merhaba nasılsınız
Kızım 3 ay 25 günlük. Kolik bir bebekti hala sürüyor çok şiddetli olmasa da. Emzik tutmuyor, kanguru da durmuyor, ana kucağında da çok durmuyor. Hala kucağımda nadiren yatakta uyuyor. Evimiz 1+1 ama bayağı küçük. Biz salonda uyuyoruz hala kızımla ama ay sonu taşınıyoruz inşallah. 4 aylıkken bebeklerinizin aşağı yukarı diyeyim çoğunun düzeni olmaz ama uyku düzeni nasıl ? Acaba ben fazla mı uyutuyorum ? Uyku sayısını azaltmak isterse diyelim bebeğim nasıl anladım ? Son uykusu 21.00-22.30 arası oluyor bizim. Yardımcı olabilir misiniz ?