minnosunannesi06 Kizlar dun kan aldi doktor um mr icin beta hcg baktirdi bugun sonuc um cikmis 4.73 gozukuyor dun adet gunumdu daha olmadim biliyorum gebelik yok sayiliyor ama boylr olupta yükselen oldumu acaba merak ediyorum
Elisa34 minnosunannesi06 bence Bi kaç gün sonra tekrar verin cok düşük çıkmış değeriniz gebelik var gibi