Kızlar kızıma deniz için lc Waikiki mayo, deniz ayakkabısı, şapka ve havlu aldım. Bizim ilk denizimiz olacak tecrübesizim. Mayonun askıları düşüyor kolundan önüde bir tık pot oldu, ayakkabı en küçüğü 18-20 numara kızım 10.5 aylık bol geldi tam oturmadı henüz yürümüyor kumda adım attırırız cam parçası, sıcak, pislik vs olur diye ayakkabı almıştım şapka bol geldi boyun altından cırtlı cırtı takınca şapka kafada durmuyor mayoyu bir küçük alabilirim şapka 6-12 ay bir küçüğü 6-9ay oda bu sefer kafasına küçük olur mu acaba ayakkabı da en küçüğü bu numara ne güzel de hepsini takım yaptım hepsi aynı modeldi 😏😏