kzılar bebeğim 10aylık oldu hala ek gıda pek fazla yemez herşeyi mesela yoğurt yer yarım kase yumurta bazen hiç yemiyor bazen yarısını pankek yarısını tarhana çorbası köftenin iki çay kaşık kadar diyim öyle çok zorlamıyorum yemiyor diye çok şükür sağlığı iyi maşallah hareketli ama ağzına aldığını çiğneyip tükürüyo bazen yiyor ne biliyim herşeyi deniyorum ama yok anne sütü alıyor sağarak besliyorum sizinde böyle olan bebişler varmı napıyosunz annelik iç güdüsü insan yesin istiyor