deryadenizimm merhaba güzel anneler bebeklerinizi kaç aylıkken yürüteç e koydunuz kullanımı güzel ön paneli eğlenceli hangi marka yurutecleri önerirsiniz
Defnesuram deryadenizimm kiwi aldım 4 buçuk aylıkken 10 dk koyup alıyodum şuan 7 aylık baya baya duruyor 😄 kademe boy ayarları oluyor çoğu yürüteçte
Bahadir1812 deryadenizimm baby plus yürüteç aldım çok fazla oyuncağı var 4 aylıkken koydum sadece oyun aracı olarak kullanıyoruz şuan 7 buçuk aylık halrn aynı oyuncaklarla oynuyo sıkılınca çıkmak istiyor
Tubutubu Ben baby hope aldim cok guzel 6 aylikken koydum cok kucakta duruyodu ama 15 dk yi gecirmiyorum
deryadenizimm Tubutubu babyhope 213 216 modelleri 'nden birimi acaba kullandığınız ben 213 2 in 1 modeline takildim da