simaybrcu emiyor mu bılmıyorum ama 3 saatte bir 3 kaşık çok fazla. Aynı hatayı yaptım suan 4 aylık bebeğim 12 kılo o yüzden dedıklerımı yanlış anlama. Bebekler doyduklarını anlamıyorlar cunku sadece emmeyi bilirler 2 kaşık ver 3 4 5 kaşık ver her bıttıgınde aglar ama doymadıgı ıcın değil ayrılmak ıstemedıgı ıcın. Mama aldıgı ıcın gazlı oluyorlar zaten o yüzden günde 1 kere 5 damla biogaia ver 1 hafta sonra etkısını goreceksın. Ama ne kadar mama alırsa okadar gaz yapar bunu unutma bacım. Benımkı aynı zamanda meme de alıyordu zaten iri dogdu mama da alınca baskı yapıyordu hazımsızlık oluyordu. Ama tabi geç öğrendim. Mama olarak da sma comford kullan keısnlıkle. Aşırı yumuşak bir mama. Bıde Biberon ucu delıgı ufak olursa emerken yorulur bırakır daha ıyı olur aventin öneririm. Sevgiler