Ve sürekli köye gelince illa ki birşey çıkıyor. Çıldırcam artık. Merkez de oturuyorum normalde. Evdeyken birşey yoktu. 1 hafta kvalideme geldim pazartesi döneceğim tlf şarj olmuyor ya. Eşimle mesajlaşırdık geceleri , yok o da kaldı. Çatlıyorum sinirden