parasetemolla Merhaba herkese, kızım kulak enfeksiyonu olmuştu doktor desefin iğne verdi ama her beslenmesinde kaka yapmaya başladı kullanan ve aynı yan etkiyi gören var mı? Ne zaman geçer?
Nrc-2 parasetemolla kızım enfeksiyon geçirdiğinde biz de şurup olarak antbyotik kullandık kızımın kakalı bez sayısı artmıştı. Genel olarak 5 bezi geçmiyorsa kakalı beziniz doktor sorun olarak görmemişti ama siz isterseniz aile hekiminize bir danışın sonuçta antbiyotik biz büyük insanlara bile yan etki yapıyor maalesef ilaçlar bir yeri onarırken bir yeri bozuyor🤷🏻♀️
parasetemolla Nrc-2 çok teşekkür ederim yanıtladığınız için günlük 5 bezi buluyor ne zaman geçti peki yani ne zaman düzeldi
Nrc-2 parasetemolla ne demek geçmiş olsun🌸 kızım 10 günde düzelmişti ama önemli olan antbiyotik tesavisini yarıda kesmemek biz orda yanlş yapıyoruz genelde bakıyoruz iyileşti hemen bırakıyoruz ilacı sonra hop yine tekrarlıyor o yüzden doktorunuzun verdği gün sayısına uyun en önemlisi o. Ben uzmana gitmemiştim eşim aile hekimi gerek görmedi ilaç değişikliğine 5 i geçmediği için kakalı bez sayımız ama sizin doktorunuz belki ilacınızı değiştirir etkisinden dolayı rahatlar bebeğiniz
parasetemolla Nrc-2 teşekkür ederim 💐bende yarıda kestim sonra pişman oldum tabi🤦🏻♀️ Doktor bir haftaya geçer dedi inşallah bir an önce geçer❤️