Deletedmom55 eğer sadece göğüs başlarınızı emiyorsa ya da sizi emzik gibi kullanıyorsa kanaması normaldir. Buna en iyi gelen şey yine anne sütü bence, bi de zeytinyağı sürebilirsiniz. Bebeğe ilk 1-1,5 ay emzik vermeyi doktorum önermedi, araştırdığımda çoğu doktorda önermiyor. Dayanamadığınız yerde sütünüzü emziğe damlatıp o şekilde vermeyi deneyebilirsiniz yine de :)