Pelinmiray 3 aylık bebeğim var 3-4 günde bir kaka yapıyor kabız gibi değil önerebileceğiniz bişey var mı
emayy Pelinmiray mama kullanıyorsa zeytinyağ kullanabilirsin ama bazı bebekler benim kızım da dahil 3 günde bir yapıyor huzursuzluğu yoksa kafana takma bence