Merhaba arkadaşlar,
Kızım yaklaşık 8,5 aylık oldu. Dün sabah ateşi çıktı ve calpol verdim. Gece kakasını yaptı ve çok açık sarı renkte olduğunu gördüm. Hatta arada beyazımsı kısımlar da vardı sanki. Ve çok ekşimsi bir kokusu vardı. Kusura bakmayın çok detay verdim ama bebeğim üç dört gündür de huzursuz. Özellikle dün gece yarım saatte bir uyandı. Kucağımızda uyudu sadece. Diş yerleri çok kabarık ve henüz dişi çıkmadı. Acaba bunlar diş belirtisi olabilir mi? Benzer bi durum yaşayan oldu mu acaba?