Merhaba kızlar 3 ay 27 günlük oglum var.Harıka haftalar uygulamasına gore atak dönemi içindeyiz.ve daha bitmesine 28 gün var ..😰.Evet bebeğim huysuz,mızmız sureklı kucak istiyor dıger ataklarda oldu alışkınım.
Ama günduz uykusu bılmeyen oğlum 2 saate bı uykuya yatıyor. Guzel bısey ama alışık değiliz garıp geldı..Bırde cok agulayan çığlıklar atan bebeğim sessizlesti. Bunlar da mı atak dâhilinde?
uygulamada eskisinden daha sessizin falan dıye butonlar var ama emin olamadım tedirgin oluyorum ufacık bıseyde.