Benisahtesevme2 alptoyyy aynı tarz tek bantlı bence guEl olur askısı da ınce ya ayakkabı da ınce bantlı ve lacı ıle gümüş çok yakışır🥰
cileklisakiz alptoyyy ben olsam bantlı kullanmazdım ya hafif gümüşlü yada hafif taşlı bişey kullanırdım
bisenakillisinzaten alptoyyy o zaman taşlı hafif topuklu bi ayakkabı çok güzel olur elbise sade çünkü.
Egelim alptoyyy https://ty.gl/nvlc009eg8 Bu tarz bir şey tercih edebilirsiniz, bunun fiyatı yüksek biraz ama bakınırsanız daha uygun fiyatlı muadili vardır muhakkak
anataraf1leoparbenim alptoyyy ben bunun altına kırmızı yada mavi leoparlı bi ayakkabı kullanırdım kaybolsun dersem de transparan bantlı ayakkabıyla yok ederdim
anataraf1leoparbenim https://www.trendyol.com/she-sei/clio-leopar-suet-kadin-yuksek-topuklu-ayakkabi-p-274993929?boutiqueId=61&merchantId=562585 Böyle ama elbise renginde