Nurdanderin 35 haftalık doğdu, 3 gün uğraştık emmesi için ama bizi tam bir beslenme yapmadan çıkarmadılar. Yani 2. Gün emmişti aslında ama sabahtan akşama kadar tüm beslenmesinde gelip tamamen kendi kendine doyabildiğini görmek istiyoruz dediler. Bu riskli bir durum eğer evde ememezse tekrar hastaneye dönmek zorunda kalıcaktık, 3. Gün sonunda çıktık