Deletedmom5455477 Ağrılı geçen bu süreci 5 aydır gözünün içine baka baka bekliyorum 😂 her ay nolur gelsin diye ikinci çocuk probelm 😂
Selin1234 Deletedmom5455477 benimde 4 ay oldu doğum yapalı ilk defa bu sefer hiç şüpheleniyorum isterem hiç olmayayım pek önemsemiyorum tuplerimi baglattigim için 3 .cocuk
Tosbikanasi Deletedmom5455477 Regl olmak için dua edeceğimi hic düşünmezdim 9 aylık oğlum olunca malum 🤣🤣
Anneko Deletedmom5455477 utanmasam eğilip öperim nerde kaldın kuzum diye sarılırım o kadar mutlu ediyor beni 😂 kolik bebek annesiyim diyeceklerim bu kadar 😂😂😂
Wolverine Deletedmom5455477 Doğru Korunmaya beraber bence regl için beklentin olmaz. Spiral+ kondom yada başka ek bir yöntem belirleyebilirsin
Deletedmom_5 Deletedmom5455477 Prezervatif+doğum kontrol hapı+geri çekilme. Ben bile her ay dört gözle bekliyorum, çok aşırı ağrili gecer ama olunca bende bi sevinc bi mutluluk görmen lazim😁😆. Çok zor bi oğlum var canı sağolasıca.
Honki_Ponki Deletedmom5455477 her ay günüm yaklasınn yada bir iki gün geçtimi eşime piskolojik baskıda bulunan ben valla dört gözle bekliyorum adet olmayı kocamsu artık yıldı bende ben hamilemiyim yoksa dememden bir iki gün gecse adam elşmi bir daha sürmem sana diyor valla ne güzel sey adet olmak🤗 adet olayım yeterki 😅😅😅