Nurdnc Kızlar merhaba size bı sorum olacak benim oğlum 7 buçuk aylık emziriyorum ve ek gıda ile besleniyor ama artık sütümün tek başına doyurmadiginin ve sütümün azaldığının farkındayım sizlerin de böyle mi oldu bu ayda ,normal mi ?
Isteboylebisey Nurdnc evet eskisi kadar süt olmuyo azalıyor korkacak bisey yok bebek artık sadece anne sütüyle doymuyor bu aylardan itibaren
Aselikoommm Nurdnc ya benim de 6 Ay 21 gunluk hem mama hem meme ek gıda karıştı iyice sanırım 2 3 saatte bir emzirmedigimiz için azalıyor süt çünkü süt vereceğimiz yerde ek gıda veya mamaya basvuruyoruz artık beyine süt yeterli sinyali gidiyor diye düşünüyorum
Nurdnc Isteboylebisey teşekkür ederim 🙏 yani bundan sonra ek gıda daha mı fazla yiyecek sabah öğle akşam yediriyorum ama emiyorfa yani
Isteboylebisey Nurdnc daha 7 aylık yemek olarak da tam doymaz ikisi yarı yarıya olur zamanla yemek ağır basar yine emer ama doyma olmaz yemekle doyar. 9.aydan sonra sütle doymaz yari yariyadan daha az etki eder yani süt
withmymother Isteboylebisey 10 ay 21 gunluk benimde. sut miktari ne kadar oluyor ya post actim ama cok yardimci olan olmadi. Mamaya mi baslamaliyim. Cisi kakasi iyi ek gidayida guzel yiyor ama sutu biraz cekip birakiyor. Hamileyim tadi mi degisti bilmiyorum. Onceden dolu doluydu simdi azaldi gibi.
Aselikoommm withmymother belki de artık emmesi kuvvetlendigi için çabuk doyuyordur ama yine bir doktora sorun isterseniz hamile olduğunuz için kesin birsey demem yanlış olur
Isteboylebisey withmymother çocuktan cevap yazmayı unuttum kusura bakma. Su miktarını çocuğun ek gıdayı ne kadar yediğine göre ayarla. Çocuk yedikçe su içmek isteyecektir zaten. Biberonla ver o ihtiyacı kadarını içer
Nurdnc Aselikoommm 2 saatte bir emziriyorum genelde bazen 3 saat bazen ek gudadan sonrada emmek istiyor ardina veriyorum bende ama bilmiyorum normal galiba süt azalması
Egeninincisiii Benim de sütüm azaldı ya çoklu besin alerjisi var doğru düzgün bi sey yiyemiyorum bebegim 4 ay 20 günlük ama sanki doymuyor gibi tekrar sütümun artması için ne yapabilirim salca baharat isbanak sut ve sut ürünleri yumurta fındık fıstık ceviz bunların hiç birini yiyemiyorum ben yemediğim için de sütüm azaldı bana da yardımcı olur musunuz lütfen
Aselikoommm Egeninincisiii lactamil süt arttırıcı çaylar var canım surekli sağım yap diyemeyecem çünkü ben sandığımdan sütüm çıkmıyor moralim bozuluyordu ama bebeğim emdiginde doyuyordu en güzel bulgur pilavi süt yapmıştı Bende doktorum komposto icmemi söylemişti bol bol onlarla arttırdım o aylarda ve en çok ama en çok su su su ve stressiz olmak biraz uzun oldu ama gerçekten suyu 2 buçuk litre 3 litre içtiğim oluyordu kendi şişem vardı yanımdan ayirmazdi suyu ne zaman bol içsem sütüm oldu
withmymother Aselikoommm doktor kontrolumuze iki hafta var daha o yuzden icim hic rahat degil iki gundur mama veriyorum ne olur ne olmaz diye. Ya buranın sağlık sistemi çok kötü doktora asla ulaşamıyorsun o yüzden yana yakına internetten cevap bulmaya çalışıyorum bende😣
Egeninincisiii Aselikoommm Cok tesekkur ederim suyu icmeyi unutuyorum genelde ama bundan sonra bende bi şişe alicam yanıma ve onu icicem imsqllah ise yarar bulgur pilavını duymuştum onu tüketiyorum komposto yapayim bide bugün insallah ise yarar tesekkur ederim yardımlarınız için 😊
Aselikoommm Egeninincisiii rica ederim canım inşallah bol bol yarayan sütlerin olsun ama asla moralini bozma
Aselikoommm Nurdnc normal canım normal benim ki de meme bağımlısı ne yerse yesin memeyi istiyor veriyorum ama benim de iyice azaldı ara ara su iciyorum eskisi gibi içemiyorum tabi birde karni tok diye rahatlık var içimde kafama takmamaya çalışıyorum
withmymother Isteboylebisey sudan yana bir sıkıntımız ypk çok şükür öğrendi içmeyi kendi başına. Bem suluğunu erişebileceği yerlere bırakoyorum o istedikçe gidip alıyor. Süt sorunumuz vardı mama ile destekliyorum şimdi. İki hafta sonra doktora gideceğiz o zaman sıradım devam et derse ederim napalım onlar mutlu olsun aç kalmasın💕