Slm kizlar bnm oğlum 6 aylık 7000 kilo doğum kilosu 3540 gram doğdu 4 aylıkken refluyle alamadık pek sonra viral enfeksiyonu oldu hasta oldu normalde 7500 du zayıfladı doktor mama ya başla dedi Aptamil aldım ama biberonla asla emziremiyorum bni emiyor ama sütüm çok az yetmiyor kaşık veriyorum mamayı yarısını çıkartıyor içmiyor Bebelac aldım onuda aynı şekilde iciremedim ek gıda veriyorum ama yetmiyor galiba ne yapabilirim fikri olan varmı biberona nasıl alıştıra bilirim