Benimde kızım 2 aylık bende sabsimplex kullanıyordum günde 3 defa kakasını çok rahat yapan çocuk zorlanmaya başladı benim yardımım ile yapmaya başladı bıraktım ilacı bi kaç gün sonra gaz sancıları beni perişan edince yine başladık şimdi kendi yapıyor ama yine zorlanıyor bende bioglia Almayı düşünüyorum