Kızlar ben ergenlikten beri kambur duruyorum ne kadar dikkat etsem de düzelmedi. Önceden uzun süre iş yapınca veya yorulunca ağrırdı sırtım şimdi artık sürekli ağrıyor. Bebeği taşımak sürekli koşturmak etken tabi. Bugün doktora gittim omurgan eğri kambursun doğuştan bu dedi . Çözüm olarak sadece yüzme önerdi doğum kilolarını ver ilaç veremem süte geçer dedi krem yazmış ve gönderdi. Bu konuda daha önce başlık görmüştüm yok mudur çözümü başka doktora gitmeli miyim? Akşamları sandalyede oturamıyorum çünkü