Merhaba arkadaşlar bebeğim 14 günlük . Emzirmeye çalışıyorum ama sütüm gelmiyor. Bol bol su içiyorum . Süt arttırıcı Damla kullanıyorum . Tere yiyiyorum komposto içiyorum ama miktarı artmıyor. Sütüm yetmediği için mama takviyesi yapmaya başladık. Ama yoruldum sütümün gelmemesinden bebeğime süt verememek sürekli artsın diye bişeyler denemek yordu. Ne zaman gelecek sütüm . Sütümle büyüsün istiyorum yavrum. Sürekli emziriyorum ama süt gelmeyince sinirleniyor ağlıyor napacam nasıl arttıtacam bilmiyorum .