Aslanannesi2 yani cinsel yönelime saygı duyuyorum ,cinsel tercihe de ,evlat edinip altına anne oldum yazsa yine ne kadar güzel bir çocuğun hayatı kurtuldu diye sevinirim ama bu ne ya nerden bakarsan bak igrenclik ahlaksızlık ,bu çocuk o aileden alınmalı kim bulir daha neler yaparlar para için peki o hastane ve hastane çalışanları etikligin neresine sığar bu,nerden bakarsan bak elle tutulur kabul edilir yani yok,iğrenç pespaye ahlak dışı inanılmaz aşağılık bı durum,umarım o bebek aileden alınır ve o hastane çalışanları görevden men edilir..