Bu günlerin geçicek rahat ediceksin biraz daha sabır et lütfen , uykusuzluk yorgunluk lohusalık bebek bakımı zaten bunlar insanı depresyona sürükleyen şeyler . Yardım eden yoksa daha da kötü oluyor insan kendimden biliyorum tek büyüttüm kimse yoktu sinir sistemim çökmüş her şeye sinirlenebilen ağlama krizine giren bir insandım geçmedi mi GEÇTİ . Sen de şuan o durumdasın bunalımın eşiğindesin kendini sakinleştir psikoloğ felan nedir ki insan kendi kendini iyileştirmediği sürece en iyi doktora git çare bulamazsın , seni çok iyi anlıyorum kendine iyi gelen şeyleri yap bu aralar en önemlisi eşinle otur konuş sana çok daha fazla destek versin bebek bakımı konusunda o bakarken duşunu al kahve iç hava al balkona çık bebeği uyutun beraber bi filim aç kendine uykun varsa uyu eşin ilgilensin bir kaç gün sonra düzene giricek her şey ve şu anlarına üzülüceksin tadını çıkaramadım diye sakın üzülme .