Kimeneayol Hanımlar merhaba bebeğime su vermeye başladım. alıştırma biberonları oluyor ya onu emmiyor ağızında geveliyor ama suyu içiyor sevdi ya ben bastırıyorum artık. Nasıl alışacak anlamadım niye emmiyor 🙈😅
thecamellia Kimeneayol benim kızımda emmiyordu 6. ayda vermeye başlamıştım sürekli teklif ettim ısırıyodu ama içmiyodu bardakla denedim biberonun ucunu çıkarıo denedim şuan 7 bucuk aylık havalarda sıcak ya herhalde içi yandı çıcuğun geçen verdim tuttu alıştırma bardağını içmee başladı şimdi verince içiyor hemen alıştı susuyo 😂😁
Eymen25 Kimeneayol bende avent penguen alistirma bardaği aldim emzik kismiyla dişlerini kasiyip gicirdatiyor içmiyor oyuncak sandi 5 ayliğiz
thecamellia Kimeneayol alışır sürekli teklif edin bende kaşıkla veriyodum içmeyince ama alıştı artık çok sıcakta içi yandınherhalde çocuğun içmeye başladı 😂