Sehhy Kızım 4 aylık 2 gündür ateşi var. 38.5larda. İlaç verince 37 civarına düşüyor. 4 saatte bir ilaç veriyorum. Islak bez koyuyorum ama şimdi iştahıda azaldı. Hem meme hem mama veriyorum ikisinide içmedi. Ne yapabilirim ?