Merhaba 🌸 biz de 2 aylık gece ağlama nöbetlerini elde battaniye ile sallayarak iyileştirdik baktık ki sakinleşiyor hamak aldık 2,5 aylıktan beri gündüzleri hamakta uyuyor ben salonda tv ışığı sönük klasik müzik veya TRT müzikten türkülerle uyutuyorum. Gece uykumuzu da yaklaşık 3 haftaya kadar salında hamakta yapardık ben koltukta uyurdum gece 2-3 emzirmek için alıp öyle anne yanı beşiğe yarak odasına geçerdik ama Kültigin artık geceleri akşamları hamakta uyumak istemiyor bu kendiliğinden oldu akşam ilk uykusuveya bazen akşamüstü uykusunu anne yanı beşikte yapıyoruz artık. O da kucağımda sakinleştirip yatırıp biraz sallıyorum bazen değişiyor birkaç gecedir uykuya dalmakta zorlanıyoruz mesela. O süreçte bile hamak istemedi. Portatif sökülebilen bir model bizimki e bebekten baby Plus marka içine kendi bebeklik pamuk yorganımı yatak olarak koyduk evet ağırlıktan aşağıya doğru iniyor ama hiç sorun olmadı bu durum. Portatif olduğu için memlekete giderken söküp yanımıza alacağız. Ben tavsiye ederim gerçekten büyük kolaylık oldu ben uzaktan da çalışan birisiyim iki kıpırdandı mıkırdandı mı sallıyorum